vrijdag 16 september 2016

Feestje?

Succesvolle vloggers met een eigen Youtube-kanaal zullen meewarig kijken, maar voor mij is het toch even het vermelden waard: 'metdefietsonderweg' overschreed vandaag een grens.



Daar doe ik het uiteraard niet voor. Het impliceert wel dat de blog toch behoorlijk gevolgd wordt en dat er dus af en toe interessante dingen op verschijnen.

Die 400.000 zijn niet allemaal pageviews van geboeide lezers: af en toe verschijnen er bizarre pieken in de 'hits'. Laat ons die maar negeren.

De plannen voor het komende jaar:
  • waarschijnlijk geen nieuwe fiets(en). N+1 lijkt op dit moment niet van toepassing, want ik heb alles wat ik nodig heb. Er is trouwens geen plaats meer voor eentje meer. Dus ook geen roets.
  • als het kan wat meer fietstochten in de vrije tijd, ook meerdaags. Daar beginnen we binnenkort aan (uitleg volgt nog wel).
  • niets anders dan regulier onderhoud, tenzij indien er onverwachte pannes zouden ontstaan. Elk van de fietsen is nu optimaal aangepast.
  • blijven bloggen hoort er ook bij.
  • wat andere streken verkennen: de VW T4 camper heeft de actieradius vergroot. De heuvels in Noord-Frankrijk liggen nu op nog geen uur afstand, bijvoorbeeld. Daar kon ik anders niet voor een dagje naartoe.
De rest zien we wel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten