zondag 12 december 2010

pekelbad

Een vervolg op het voorgaande bericht: enkele beelden ter illustratie van het rijden op winterse wegen.

Dit is hoe de ketting er vorige week uitzag


En zo ziet de voorkant van de trike eruit.


Gisteren heb ik alles netjes afgespoeld. Enkel rond een bevestigingspunt voor het achterste spatbord vond ik sporen van oxidatie onder de lak. Even afwachten hoe dat verder loopt.

De foto's zijn niet denderend deze keer: de witbalans van het toestel had ik vergeten aanpassen...

2 opmerkingen:

  1. Ja goede foto's maken is lastig, daar kan ik van meepraten...
    Maar 't is duidelijk toch?

    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is duidelijk, inderdaad. Ik vind wel dat echt goede foto's een meerwaarde betekenen en dat ontbreekt deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen