zondag 23 januari 2011

Gforce nieuws

Ik weet niet hoe lang het merk al op de markt is (in de Benelux dan), maar wie het wat volgt, weet dat Gforce gefabriceerd wordt bij Performer in Taiwan, met wat specifieke keuzes voor onze regio en een ander merk erop.
Nu leerde ik dat de importeur besloten heeft het merk stop te zetten. Let wel: het merk, niet de verkoop van ligfietsen, want binnenkort komen ze gewoon onder de naam Performer op de markt. Ik kan me voorstellen dat dit internationaal wat meer weerklank heeft en dat het dus ook makkelijker wordt om ervaringen en reviews van de fietsen te vinden op het web.
Het leuke is dat het gamma zal uitgebreid worden met "gewone" ligfietsen: hoog, laag, racers, toerfietsen, ...

Performer Goal-X 26/20/USS
 Ik vond dit natuurlijk niet zelf uit: Wim van Gforce kondigde dit aan op het (publieke) forum van de Gentse Liggers

Wat aanvullende informatie vind je in een latere post: hier.

O ja, wie interesse heeft in ligfietsen en velomobielen: op zondag 27 februari, van 13 tot 15u houden we met de Gentseliggers een velomobieltestdag aan Bierstal brug in Vinderhoute (langs het kanaal). Da's een uitgelezen moment om een aantal van die fietsen van dichtbij te kunnen bekijken.


2 opmerkingen:

  1. We stoppen niet met GForce als merk hoor, we zijn zelf druk bezig met nieuwe modellen. Daar komen we vanzelf weer op terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordt het dan zowel Gforce als Performer ? Da's een serieuze uitbreiding van het gamma !

    BeantwoordenVerwijderen