zaterdag 26 maart 2011

genieten

Tja: prachtig weer, schitterend licht, weinig wind en een fiets die rijdt zoals het hoort, zonder me nog in de steek te laten. Dat is dus genieten !

Maandagmorgen, zo ergens tussen 7u en 7u30, zag ik voor me een nevelsliert over de dijk de velden in schuiven.


Schitterend zicht ! De lage zon van schuin achter zorgde voor een schilderachtige sfeer. Zoals een sluis die uit de nevelen opduikt.


Dus maakte ik nog maar eens een opname van de trike in tegenlicht. Zomaar.


Het enige is dat het temperatuursverschil tussen 's morgens en na het werk eerder groot is: van 0 naar 15° C. Tja, dan gaan de jas en handschoenen maar in de fietstas.

Ook het vermelden waard: sinds de Marathon Plus voorbanden er weer op liggen, heb ik nog geen enkele lekke band gehad ! De rolweerstand is groter, het comfort wat minder (beenharde banden zijn dat), maar de betrouwbaarheid is top.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten